39 jaar ervaring in kamperen en outdoor
Alles voor jouw outdoor- en kampeervakanties

Order administratie


Medewerker Orderadministratie

“Vrijbuiter inspireert mensen, om samen te genieten van (on)verwachte avonturen op vakantie.”

Vakantie-starters. Dat zijn we bij Vrijbuiter. Al sinds onze oprichting in 1985 helpen we onze klanten met de voorbereiding op hun volgende vakantie, stedentrip, dagje weg. Met wie ze ook gaan, wat hun budget ook is. Waarom vakantie zo belangrijk is? Omdat je dan onvergetelijke herinneringen maakt. Of je nu drie weken gaat survivallen in Brazilië, een weekendje naar Helsinki boekt of nog even gaat SUP'en na je werk; Vakantie is overal. Vooral als je er bewust van bent. Alles is vakantie. Vrijbuiter geeft klanten een duwtje in de rug. We brengen ze op nieuwe ideeën. Geven goed advies. En hebben de juiste spullen.

Ter versterking van ons team zijn wij op zoek naar een Medewerker orderadministratie
Vrijbuiter is met haar 2 grote winkels al jarenlang een begrip in Nederland! Bij Vrijbuiter hebben wij passie voor het buiten leven. Of dat nou betekent met je rugzak de wereld verkennen, actief de skipistes trotseren of heerlijk in het zonnetje wakker worden na een overnachting midden in de natuur. Wij inspireren mensen om naar buiten te gaan. Het zit in ons DNA en dat maakt werken bij Vrijbuiter ook zo leuk. Wij weten als geen ander hoe je vakantie moet vieren en brengen dit graag over op onze klanten.

Wat ga je doen
Als medewerker orderadministratie houd jij je bezig met het verwerken en afhandelen van orders. Je werkzaamheden verschillen per dag, de ene dag zal je je meer richten op het invoeren en controleren van orders, de andere keer ligt je focus meer op het inladen en verwerken van nieuwe en gewijzigde producten. Je staat middenin de organisatie en door jouw inzet worden de producten op tijd aangemaakt en geleverd waardoor deze op het juiste moment in de winkels liggen.

Je werkzaamheden bestaan onder andere uit:
  • Verwerken van producten en productinformatie in systeem
  • Beheren en controleren van orders
  • Contact onderhouden met leveranciers met betrekking tot product- en orderinformatie
  • Beantwoorden van vragen vanuit de inkopers en magazijnen
  • Bewaken van het orderproces
  • Opstellen van werkinstructies
  • Verbeteringen in het proces uitwerken

Wat heb je nodig om deze functie goed uit te kunnen voeren?
  • Je houdt van regelen en organiseren
  • Je bent gestructureerd en planmatig
  • Beschikt over goede communicatieve vaardigheden
  • Je werkt accuraat
  • Je kan zelfstandig werken en bent probleemoplossend
  • Je bent handig met computersystemen en maakt je deze snel eigen
  • Kennis van MS office (Excel is een must)
  • Goede beheersing van de Nederlandse taal

Overige info
Werklocatie Vrijbuiter Gouda

Wat bieden wij?
  • Een afwisselende functie binnen een dynamisch bedrijf met een leuke werkomgeving.
  • Een goed salaris en goede secundaire arbeidsvoorwaarden.
  • Elke dag een nieuwe uitdaging met leuke collega’s.

Enthousiast geworden?
Solliciteer dan direct! Jouw cv en motivatiebrief kun je mailen naar axel@vrijbuiter.nl

Soort dienstverband
Fulltime, Parttime

Verwacht aantal uur
24 – 38 per week

Rooster
ma-vr

Secundaire arbeidsvoorwaarden
  • Personeelskorting
  • Productkorting werknemers
  • Reiskostenvergoeding
  • Telefoon van de zaak
  • Werk vanuit huis

Soorten aanvullende vergoedingen
  • Vakantiegeld

Werklocatie
Hybride werken in 2803 PX Gouda
Winkels
0
Winkelmand