39 jaar ervaring in kamperen en outdoor
Alles voor jouw outdoor- en kampeervakanties
  • Bestellen

    • Wanneer wordt mijn pakketje gratis verzonden?

      Bij bestellingen boven de 50 euro vervallen de verzendkosten.

    • Ik heb een bestelling geplaatst maar geen bevestiging ontvangen, wat nu?

      Zodra je een bestelling op onze webshop hebt gedaan ontvang je via de mail een bevestiging hiervan. Als je die niet hebt gehad kunnen er een aantal oorzaken zijn. Het opgegeven emailadres is onjuist of het kan voorkomen dat de bevestiging in de map ongewenste mail is terechtkomen. Het kan ook voorkomen dat er problemen zijn met de e-mailserver.

    • Kan ik mijn bestelling annuleren?

       Het beste kan je hiervoor direct contact opnemen met klantcontact.

    • Ik wil graag producten uit mijn winkelwagen verwijderen

      Als je naar jouw winkelmandje gaat zie je dat er naast het aantal van het artikel een kruisje staat. Wanneer je hier op klikt verwijder je het artikel uit je winkelmandje. 

  • Betalen

    • Hoe kan ik mijn bestelling betalen?

      Bestellingen in de webshop kunnen worden betaald met IDeal en creditcard (Mastercard en Visa). Belgische klanten kunnen betalen met Bancontact/Mister Cash. Heb je een cadeaukaart of kortingscode? Deze kun je toevoegen in de betaalstap in de checkout.

    • Wat zijn de verzendkosten?

      We vragen 7,95 euro verzendkosten voor bestellingen tot 50 euro. Verzending bij bestellingen boven de 50 euro is gratis.

  • Levering

    • Hoe verzenden we?

      Wij bezorgen onze verzendingen met PostNL. De samenwerking met deze vervoerpartij geeft ons de maximale mogelijkheden en flexibiliteit om jouw bestelling snel én op tijd af te leveren. Indien je bestelling meerdere items bevat kan het zijn dat we de bestelling moeten opsplitsen in meerdere pakketten. In dat geval ontvang je meer dan één trackingscode van ons. Zodra je bestelling door ons is klaargemaakt en deze bij het vervoersbedrijf wordt binnengescand krijg je een e-mail via de vervoerder met de track & trace informatie. Is je pakket groter dan 1,70 meter en/of zwaarder dan 32 kilo? Dan komt je bezorging met PostNL Extra@Home, hierdoor kan de levertijd iets langer zijn dan staat aangegeven.

    • Wanneer ontvang ik een track & trace code?

      De track & trace code om je bestelling te volgen wordt verstuurd door PostNL op het moment dat je pakketje daar in het sorteercentrum aankomt. Dit gebeurt meestal aan het einde van de dag of begin van de avond.

    • Ik heb geen track en trace code ontvangen, wat nu?

      De mail met de track & trace code wordt door PostNL verstuurd. Het kan zijn dat het opgegeven e-mailadres onjuist is, of dat de mail in de map ongewenste mail in je emailbox zit. Is dit niet het geval? Dan kun je het beste contact opnemen met klantcontact.

    • Verzendt Vrijbuiter ook naar het buitenland?

      Jazeker, ook in België en Duitsland kun je online een bestelling plaatsen. De bezorging wordt in België en Duitsland verzorgd door een partner van PostNL. Hiervoor ontvang je ook gewoon een track & trace code. Het kan wel gebeuren dat de levering een dag extra duurt vanwege het overdragen van het pakket aan de verzendpartner. Hierdoor kan de levering maximaal 4 werkdagen duren. 
      Let op, pakketten met een gewicht boven de 32 kilo worden niet naar Duitsland verstuurd, omdat de PostNL service extra@home niet in Duitsland levert.  

    • Wat zijn de levertijden?

      Heb je op werkdagen (maandag t/m vrijdag) een bestelling voor 14:00 uur geplaatst, dan verzenden we je pakket dezelfde dag nog (indien anders vermeld bij het product). Heb je een bestelling geplaatst in het weekend? Dan kan het wat langer duren voordat je jouw pakket in huis hebt. Heb je een vraag over je bestelling? Neem dan contact op met klantcontact.

  • Retour

    • Hoe werkt het retourneren van mijn aankoop?

      Bij Vrijbuiter geldt een bedenktijd van 30 dagen en 90 dagen voor Redwood producten. De bedenktijd gaat in op het moment dat je de bestelling ontvangt. Binnen deze dagen kan je de bestelling terugsturen en ontvang je je aankoopbedrag terug, mits de artikelen onbeschadigd, compleet en niet gebruikt zijn. Vul hiervoor het bijgeleverde retourformulier volledig in. Je retour aanmelding zal binnen 14 dagen door ons worden verwerkt. De kosten voor retourneren zijn voor eigen rekening. Mocht de bestelling beschadigd of foutief zijn aangekomen, neem dan contact op met klantcontact.

    • Wanneer ontvang ik het aankoopbedrag van mijn retourzending?

      We streven ernaar om een retour zo snel mogelijk weer aan je terug te betalen. Houd hierbij rekening met maximaal 14 dagen. Alleen als de betaling met creditcard is gedaan zal de verrekening afhangen van je creditcard maatschappij.

    • Ik ben mijn retourformulier kwijt, wat nu?

      Je retourformulier kwijt? Geen zorgen, download het formulierhier zodat jij je retourzending alsnog in orde kunt maken. 

    • Wat is het retouradres?

      Artikel(en) inclusief ingevuld retourformulier stuur je op naar:

      Vrijbuiter Webshop
      Elburgplein 18
      2803 PX Gouda

  • Algemeen

    • Waar zijn de megastores van Vrijbuiter?

      Wij hebben twee megastores in Nederland. Onze megastores bevinden zich in Gouda en Zaandam.

    • Wat zijn de openingstijden van de megastores?

      Onze megastores hebben ruime openingstijden en zijn iedere dag van de week geopend. Benieuwd naar de openingstijden? Bekijk deze dan hier.