COVID-19: wij zijn open met uw veiligheid voorop!
Werkdagen voor
21:00 besteld,
morgen bezorgd
Werkdagen voor 21:00 besteld, morgen bezorgd
4 Megastores
35 jaar kennis
+20.000 producten

Nieuws over Vrijbuiter

Blijf hier op de hoogte!

Meest gestelde vragen op een rijtje

Algemeen

Wat doet Vrijbuiter omtrent het coronavirus?

Na de aangescherpte richtlijnen van het RIVM hebben wij in alle winkels extra maatregelen getroffen. De schoonmaakcapaciteit in onze winkels is vertienvoudigd. En alles wat wordt aangeraakt - van de winkelwagen tot de servicebalie - wordt doorlopend schoongemaakt.

Zijn ivm het coronavirus alle winkels van Vrijbuiter open?

Jazeker! We hebben de veiligheid in onze winkels uitgebreid besproken. Het grote oppervlak (1000m2 of meer), de parkeergelegenheid voor de deur, automatische deuren, er zijn veel factoren die het risico aanzienlijk verkleinen. Dus onze winkels zijn gewoon open. Met een nieuwe lentecollectie in de schappen en een warm welkom van het Vrijbuiter-personeel.

Kan ik mijn cadeaubon inleveren?
Alle cadeaubonnen worden geaccepteerd.

Webshop

Hoe kan ik mijn bestelling betalen?
Bestellingen in de webshop kunnen worden betaald met IDeal en creditcard (Mastercard en Visa). Belgische klanten kunnen betalen met Bancontact/Mister Cash en klanten uit Duitsland met Giropay of Sofort Banking.
 

Wat zijn de levertijden?
Indien je op werkdagen voor 21.00 besteld, dan wordt er de volgende dag bezorgd. Bestellingen in het weekend, zullen op dinsdag bezorgd worden.
 

Wat zijn de verzendkosten?
We vragen 4,95 euro verzendkosten voor bestellingen tot 30 euro. Verzending bij bestellingen boven de 30 euro zijn gratis.
 

Ik heb een bestelling geplaatst maar geen bevestiging ontvangen.
Zodra je een bestelling op onze webshop hebt gedaan ontvang je via de mail een bevestiging hiervan. Als je die niet hebt gehad kunnen er een aantal oorzaken zijn. Het kan voorkomen dat de bevestiging in de map “ongewenste mail” terechtkomen. Het kan ook voorkomen dat er problemen zijn met de e-mailserver of dat het opgegeven emailadres onjuist is. 
Maar je kan natuurlijk altijd contact met ons opnemen om te controleren of de bestelling juist is ontvangen. Via de mail (webshop@vrijbuiter.nl) of via de telefoon 0182-716234. Tip: bekijk je bestelling, de bestelstatus en je factuur op je persoonlijke Vrijbuiter account. 
 

Kan ik een bestellingen wijzigen of annuleren?
Een bestelling kan natuurlijk altijd worden gewijzigd of geannuleerd als deze nog niet is verwerkt. Het beste kan je hiervoor direct contact over opnemen met de klantenservice. (webshop@vrijbuiter.nl of via de telefoon 0182-716234)
 

Wanneer ontvang ik een track en trace code?
De track en trace code om uw bestelling te volgen wordt verstuurd door Post NL op het moment dat uw pakketje daar in het sorteercentrum aankomt. Dit gebeurt meestal aan het einde van de dag of begin van de avond.
 

Ik heb geen track en trace code ontvangen, wat nu?
De mail met de track en trace code wordt door Post NL verstuurd, het kan zijn dat deze in de map “ongewenste mail” in uw emailbox zit. Anders kunt u het beste contact opnemen met onze klantenservice.
 

Retourneren
Bij Vrijbuiter geldt een bedenktijd van 30 dagen, deze gaat in op het moment dat je de bestelling ontvangt. Binnen deze dagen kan je de bestelling zonder reden terugsturen en ontvang je je aankoopbedrag terug, mits de artikelen onbeschadigd, compleet en niet gebruikt zijn. Vul hiervoor het bijgeleverde retourformulier volledig in.
Bij Vrijbuiter geldt dat de kosten voor retourneren voor eigen rekening zijn. Mocht de bestelling beschadigd of foutief zijn dan vergoeden we uiteraard de eventuele retourkosten. Hiervoor kan je het beste direct contact opnemen met onze klantenservice.
(webshop@vrijbuiter.nl of via de telefoon 0182-716234)

Terugbetaling retouren
We streven ernaar om een retour zo snel mogelijk weer aan je terug te betalen. Sowieso betalen we je binnen 14 dagen terug. Alleen als de betaling met creditcard is gedaan zal de verrekening afhangen van uw creditcard maatschappij.
 

Verstuurt Vrijbuiter ook naar het buitenland?
Jazeker. Ook in België en Duitsland kunt u gewoon online een bestelling plaatsen. De bezorging wordt verzorgd door een partner in België & Duitsland van Post NL. Hiervoor ontvangt u wel gewoon een track en trace code.
Het kan wel gebeuren dat de levering een dag extra vertraging heeft vanwege het overdragen van het pakket aan de verzendpartner. Hierdoor kan de levering maximaal 4 werkdagen bedragen.

Een moment, we updaten jouw winkelmand!