Werkdagen voor
21:00 besteld,
morgen bezorgd
Werkdagen voor 21:00 besteld, morgen bezorgd
4 Megastores
35 jaar kennis
+20.000 producten

Heb je een vraag? Hier vind je het antwoord.

Online bestellingen

1. Wat zijn de levertijden?

Heb je op een werkdag (maandag t/m vrijdag) een bestelling geplaatst voor 21.00 uur, dan wordt deze de volgende dag bezorgd. Een bestelling die in het weekend is geplaatst, wordt dinsdag afgeleverd. Heb je een vraag over je bestelling? Neem dan contact op met onze klantenservice via e-mail: info@vrijbuiter.nl

2. Wat zijn de verzendkosten?

We vragen 4,95 euro verzendkosten voor bestellingen tot 30 euro. Verzending bij bestellingen boven de 30 euro zijn gratis.

3. Hoe verzenden we?

Wij bezorgen onze verzendingen met PostNL en Red je Pakketje. De samenwerking met deze 2 vervoers partijen geef ons de maximale mogelijkheden en flexibiliteit om jouw bestelling snel én op tijd af te leveren. Indien je bestelling meerdere items bevat kan het zijn dat we de bestelling moeten opsplitsen in meerdere pakketten. In dat geval ontvang je meer dan één trackingscode van ons. Zodra je bestelling door ons is klaargemaakt en deze bij het vervoersbedrijf wordt binnengescand krijg je een e-mail via de vervoerder met de track & trace informatie. Tip: bekijk je bestelling, de bestelstatus en je factuur op je persoonlijke Vrijbuiter account.

4. Hoe werkt het retourneren van mijn aankoop?

Bij Vrijbuiter geldt een bedenktijd van 30 dagen, deze gaat in op het moment dat je de bestelling ontvangt. Binnen deze dagen kan je de bestelling zonder reden terugsturen en ontvang je je aankoopbedrag terug, mits de artikelen onbeschadigd, compleet en niet gebruikt zijn. Vul hiervoor het bijgeleverde retourformulier volledig in. Je retour aanmelding zal door ons worden verwerkt binnen 14 dagen. De kosten voor retourneren zijn voor eigen rekening. Mocht de bestelling beschadigd of foutief zijn aangekomen, dan vergoeden we uiteraard de eventuele retourkosten.

5. Wanneer ontvang ik het aankoopbedrag van mijn retourzending?

We streven ernaar om een retour zo snel mogelijk weer aan je terug te betalen. Houd hierbij rekening met maximaal 14 dagen. Alleen als de betaling met creditcard is gedaan zal de verrekening afhangen van uw creditcard maatschappij.

6. Hoe kan ik mijn bestelling betalen?

Bestellingen in de webshop kunnen worden betaald met IDeal en creditcard (Mastercard en Visa). Belgische klanten kunnen betalen met Bancontact/Mister Cash en klanten uit Duitsland met Giropay of Sofort Banking.

7. Ik heb een bestelling geplaatst maar geen bevestiging ontvangen, wat nu?

Zodra je een bestelling op onze webshop hebt gedaan ontvang je via de mail een bevestiging hiervan. Als je die niet hebt gehad kunnen er een aantal oorzaken zijn. Het kan voorkomen dat de bevestiging in de map “ongewenste mail” terechtkomen. Het kan ook voorkomen dat er problemen zijn met de e-mailserver of dat het opgegeven emailadres onjuist is.

8. Kan ik een bestellingen wijzigen of annuleren?

Een bestelling kan natuurlijk altijd worden gewijzigd of geannuleerd als deze nog niet is verwerkt. Het beste kan je hiervoor direct contact over opnemen met de klantenservice. (info@vrijbuiter.nl of via de telefoon 085-8085106)

9. Wanneer ontvang ik een track & trace code?

De track en trace code om uw bestelling te volgen wordt verstuurd door Post NL op het moment dat uw pakketje daar in het sorteercentrum aankomt. Dit gebeurt meestal aan het einde van de dag of begin van de avond.

10. Ik heb geen track en trace code ontvangen, wat nu?

De mail met de track & trace code wordt door Post NL verstuurd, het kan zijn dat deze in de map “ongewenste mail” in uw emailbox zit. Anders kunt u het beste contact opnemen met onze klantenservice.

11. Verstuurt Vrijbuiter ook naar het buitenland?

Jazeker. Ook in België en Duitsland kunt u gewoon online een bestelling plaatsen. De bezorging wordt verzorgd door een partner in België & Duitsland van Post NL. Hiervoor ontvangt u wel gewoon een track en trace code. Het kan wel gebeuren dat de levering een dag extra vertraging heeft vanwege het overdragen van het pakket aan de verzendpartner. Hierdoor kan de levering maximaal 4 werkdagen bedragen.

Algemeen

1. Waar zijn de winkels van Vrijbuiter?

Wij hebben 4 megastores in Nederland. De winkels bevinden zich in: Gouda, Zaandam, Roermond en Rotterdam. 

2. Wat zijn de openingstijden van de winkels?

Al onze winkels hebben ruime openingstijden en zijn iedere dag van de week geopend. Benieuwd naar de levertijden? Bekijk deze dan hier.

3. Wat doet Vrijbuiter omtrent COVID-19? Alle winkels zijn open. Sterker nog: onze winkels lijken bijna gemaakt voor de anderhalvemetersamenleving. Zo zijn onze Megastores breed opgezet waarbij je als bezoeker zo'n 50m2 ruimte kunt verwachten. Tegenliggers? In de winkel is het eenrichtingsverkeer: één vaste route met een breed pad. Zelfs inhalers komen niet bij je in de buurt. Vrijbuiter is natuurtalent in 'het nieuwe normaal'. Lees hier waarom en welke winkelervaring je in onze Megastores kunt verwachten.

4. Zijn ivm COVID-19 alle winkels van Vrijbuiter open? Jazeker! We hebben de veiligheid in onze winkels uitgebreid besproken. Het grote oppervlak (1000m2 of meer), de parkeergelegenheid voor de deur, automatische deuren, er zijn veel factoren die winkelen bij Vrijbuiter uitstekend mogelijk maken. Onze winkels lijken zelfs bijna gemaakt voor de anderhalvemetersamenleving. Met een nieuwe lentecollectie in de schappen en de expertise van onze Vrijbuiters in de winkel, genoeg redenen voor een bezoekje.

Antwoord op jouw vraag toch niet kunnen vinden?

Neem contact op met onze klantenservice via mail: info@vrijbuiter.nl of per telefoon: 085-8085106

Een moment, we updaten jouw winkelmand!