Blijf op de hoogte van ons camping- en outdoor nieuws.

Retourneren

14 dagen gratis retourneren

Retourneren 

Voor de meest actuele informatie over het retourneren en de garantie van producten verwijzen wij je graag naar www.vrijbuiter.nl/veelgestelde-vragen
 

Ben je niet tevreden over je aankoop bij Vrijbuiter? Wil je het product ruilen of retourneren? Geen probleem: bij ons mag je het product tot 14 dagen na aankoop, ruilen of retourneren.

• Je mag tot 14 dagen na aankoop een product ruilen of retourneren mits het product nog nieuw is en in de originele verpakking zit
• Je hoeft geen reden op te geven
• Ruilen en retourneren is altijd gratis

Is je gekochte product kapot? We vinden dit erg vervelend voor je en zoeken graag samen naar een oplossing. Door de huidige situatie bij Vrijbuiter zijn er echter wel een aantal nieuwe spelregels door de curatoren bepaald.
Op instructie van de curatoren mogen we je alleen een vervangend artikel aanbieden voor het defecte product wanneer je deze na 20 juli 2018 besteld hebt (dat is de datum van surseance). Heb je jouw product vóór die datum besteld, dan kun je voor het bedrag wel een claim indienen bij onze curatoren op www.dehaanlaw.nl (klik bovenin het scherm op “faillissementen” en klik dan rechts op het scherm op “vordering indienen”). Wij vinden dit bijzonder vervelend. De curatoren onderzoeken nu welke mogelijkheden er voor Vrijbuiter in de toekomst zijn. Wij gaan er vanuit dat we hierover binnenkort meer duidelijkheid kunnen geven. Zodra dit voor ons bekend is hopen wij je net als altijd een passende oplossing te kunnen bieden. 
 

Heb je al een account?
Log dan in op je persoonlijke Vrijbuiter account om je retouren aan te melden. Je vindt de retourneren-knop onder Mijn bestellingen. 

Heb je nog geen account?
Maak dan eerst een persoonlijk Vrijbuiter account aan door op deze pagina het e-mailadres achter te laten waarmee je de bestelling gedaan hebt. Je ontvangt op dat moment een e-mail van ons met automatisch gegenereerd wachtwoord waarmee je kunt inloggen om je retouren aan te melden. Je vindt de retourneren-knop onder Mijn aankopen. 

Retourneren en ruilen in de winkel  

Retourneer of ruil je aankoop in één van de 4 Vrijbuiter winkels en ontvang jouw aankoopbedrag direct retour (m.u.v. AfterPay betalingen).  

  • Ga met je bestelling met onbeschadigde artikelen in nieuwstaat verpakt en de meegeleverde factuur naar een van de Vrijbuiter winkels  
  • Geef de bestelling en factuur af bij de klantenservice  
  • De medewerker zal de ruiling of retour voor je verwerken, je ontvangt het aankoopbedrag direct retour of ruilt het artikel voor een ander artikel  
  • Ook afgeprijsde artikelen mogen geruild en geretourneerd worden  
  • Indien gekocht in de webshop, dan kun je je producten ook in de winkel retourneren. Let op: Heb je je bestelling betaald met AfterPay? Dan is het niet mogelijk om het artikel om te ruilen of je geld retour te krijgen.  

Retourneren per post: alleen voor bestellingen via de webshop  

Retourneer je bestelling via het opgegeven antwoordnummer dat je kreeg na aanmelding van je retour op je persoonlijke pagina.  

  • Vul het retourformulier dat je vindt bij jouw retour-aanvraag volledig in. 
  • Voeg de artikelen samen in originele doos + verzenddoos met de factuur of een kopie van de factuur in het pakket. Plak het antwoordnummer op het pakket. Geef het pakket ongefrankeerd af bij een PostNL Postkantoor of Servicepunt.
  • Stuur altijd je factuur of een kopie van je factuur mee.  
  •  

 

 

Vrijbuiter NL
0 10 0

Een moment, we updaten jouw winkelmand!