Retourneren

30 dagen retourneren

Ben je niet tevreden over je aankoop bij Vrijbuiter? 
Geen probleem: bij ons mag je het product tot 30 dagen na aankoop, ruilen of retourneren, mits het product nog nieuw is en in de originele verpakking zit.


Heb je een pakketje online gekocht?

Vul het bijgevoegde retourformulier in en stuur het met je pakketje retour naar de winkel in Gouda:
Elburgplein 18
2803 PX Gouda

• De verzendkosten voor een retour zijn voor eigen rekening. 
Uiteraard vergoeden we de verzendkosten wel als er iets is misgegaan met het pakketje. 
Bijvoorbeeld schade aan het artikel of als we een verkeerd artikel hebben opgestuurd (al doen we natuurlijk ons uiterste best om dit niet te laten gebeuren). Neemt u in dat geval contact op met onze klantenservice in Gouda; 0182-716200

Zodra we het retourpakketje ontvangen laten we dit je via de mail weten en zullen we binnen 14 dagen je betaling terugstorten.

Heb je geen retourformulier meer?
Neem contact op met de klantenservice, we sturen een nieuw formulier aan je op via de mail!


Is je gekochte product kapot? We vinden dit erg vervelend voor je en zoeken graag samen naar een oplossing. Het beste kan je hiervoor contact opnemen met de klantenservice.


Retourneren en ruilen in de winkel  

Retourneer of ruil je aankoop in één van de 2 Vrijbuiter winkels en ontvang jouw aankoopbedrag direct retour.

  • Ga met je bestelling met onbeschadigde artikelen in nieuwstaat verpakt en de meegeleverde factuur naar een van de Vrijbuiter winkels  
  • Geef de bestelling en factuur af bij de klantenservice  
  • De medewerker zal de ruiling of retour voor je verwerken, je ontvangt het aankoopbedrag direct retour of ruilt het artikel voor een ander artikel.  
  • Ook afgeprijsde artikelen mogen geruild en geretourneerd worden  
  • Indien gekocht in de webshop, dan kun je je producten ook in de winkel retourneren.

Retourneren per post: alleen voor bestellingen via de webshop  

  • Vul het retourformulier dat je vindt bij jouw retour-aanvraag volledig in. 
  • Voeg de artikelen samen in originele doos + verzenddoos met de factuur of een kopie van de factuur in het pakket. 
  • Stuur altijd je factuur of een kopie van je factuur mee.  
  •  

 

 

Een moment, we updaten jouw winkelmand!