m.u.v zware of grote artikelen

Retourneren

90 dagen gratis retourneren

Retourneren 

Ben je niet tevreden over je aankoop bij Vrijbuiter? Of is er iets kapot aan je aankoop? We vinden dit erg vervelend voor je en zoeken graag samen naar een oplossing. Neem gerust contact op met de Vrijbuiter klantenservice en meld je klacht of onvrede. Wil je het product ruilen of retourneren? Geen probleem: bij ons mag je het product tot 90 dagen na aankoop, ruilen of retourneren.

• Je mag tot 90 dagen na aankoop een product ruilen of retourneren 
• Je hoeft geen reden op te geven
• Ruilen en retourneren is altijd gratis

Heb je al een account?
Log dan in op je persoonlijke Vrijbuiter account om je retouren aan te melden. Je vindt de retourneren-knop onder Mijn bestellingen. 

Heb je nog geen account?
Maak dan eerst een persoonlijk Vrijbuiter account aan door op deze pagina het e-mailadres achter te laten waarmee je de bestelling gedaan hebt. Je ontvangt op dat moment een e-mail van ons met automatisch gegenereerd wachtwoord waarmee je kunt inloggen om je retouren aan te melden. Je vindt de retourneren-knop onder Mijn aankopen. 

Retourneren en ruilen in de winkel  

Retourneer of ruil je aankoop in één van de 4 Vrijbuiter winkels en ontvang jouw aankoopbedrag direct retour (m.u.v. AfterPay betalingen).  

  • Ga met je bestelling en de meegeleverde factuur naar een van de Vrijbuiter winkels  
  • Geef de bestelling en factuur af bij de klantenservice  
  • De medewerker zal de ruiling of retour voor je verwerken, je ontvangt het aankoopbedrag direct retour of ruilt het artikel voor een ander artikel  
  • Ook afgeprijsde artikelen mogen geruild en geretourneerd worden  
  • Indien gekocht in de webshop, dan kun je je producten ook in de winkel retourneren. Let op: Heb je je bestelling betaald met AfterPay? Dan is het niet mogelijk om het artikel om te ruilen of je geld retour te krijgen.  

Retourneren per post: alleen voor bestellingen via de webshop  

Retourneer je bestelling via het opgegeven antwoordnummer dat je kreeg na aanmelding van je retour op je persoonlijke pagina.  

  • Vul het retourformulier dat je vindt bij jouw retour-aanvraag volledig in. 
  • Voeg de artikelen samen in originele doos + verzenddoos met de factuur of een kopie van de factuur in het pakket. Plak het antwoordnummer op het pakket. Geef het pakket ongefrankeerd af bij een PostNL Postkantoor of Servicepunt.
  • Stuur altijd je factuur of een kopie van je factuur mee.  
  • Bij zichtbare gebruikssporen, missende accessoires of een ontbrekende verpakking heb je geen recht meer op het volledige aankoopbedrag. In dit geval krijg je van ons een deelvergoeding. Deze is altijd 60% van het oorspronkelijke aankoopbedrag.