Als ware avonturier weet jij precies hoe je outdoor-producten volledig tot hun recht laat komen op onze website. Van thermosfles tot wandelschoen, van backpack tot koelbox. Van productteksten tot afbeeldingen.
Avonturen-starters. Dat zijn we bij Vrijbuiter. Al sinds onze oprichting in 1985 helpen we onze klanten met de voorbereiding op hun volgende avontuurlijke vakantie. Met wie ze ook gaan, wat hun budget ook is. Waarom avontuur zo belangrijk is? Omdat je dan onvergetelijke herinneringen maakt. Of je nu drie weken gaat survivallen in Brazilië, een weekendje naar Helsinki boekt of nog even gaat SUP'en na je werk; avontuur is overal. Vooral als je het niet verwacht. Vrijbuiter geeft klanten een duwtje in de rug. We brengen ze op nieuwe ideeën. Geven goed advies. En hebben de juiste spullen.
Je heet misschien geen Bear Grylls, maar die drive naar avontuur en outdoor heb je zeker! Jij kunt helemaal enthousiast worden van je nieuwe wandelschoenen en hebt waarschijnlijk wel een tent, backpack of op zijn minst een koelbox versleten. En net als Bear weet jij dat een goede planning het verschil maakt tussen een droge slaapplaats voor de nacht of een beginnende longontsteking. Dus als jij geconfronteerd wordt met strakke deadlines ga jij over tot actie. Je werkt planmatig en denkt in oplossingen. Werkdruk? Daar heb jij weinig last van. Want jij bent zo proactief dat je niet snel verrast wordt door een nieuwe outdoor-product dat op de website moet komen. In no-time staat die boomtent op online. En dat niet alleen, jij zorgt er ook nog eens voor dat alle details kloppen. Netjes en accuraat. That’s how you roll.
Je bent een echte Vrijbuiter als je…
Met jouw skills zorg je dat iedere thermosfles, snorkelset en skischoen volledig tot zijn recht komt in onze webshop. Zodra onze inkopers een nieuw tof product hebben ingekocht, neem jij contact op met de leverancier. Wat zijn de producteigenschappen? Welke afbeeldingen kunnen erbij? Alles zet jij in onze Exceltemplates. En dan begint het pas. Je stroopt je mouwen op en zet je outdoorbrein aan. Hoe kunnen we dit product laten uitblinken? Wat zou je zelf over zo’n product willen weten? Jij giet dit allemaal in productteksten die niet alleen in één oogopslag duidelijk maken of dit product wat voor je is, maar ook wat je ermee zou kunnen. Je ziet jezelf met dat zwemvest al raften op de Zambezi of zeilen over de Middellandse zee... Daarna zorg jij dat alle informatie, teksten en afbeeldingen in onze ERP- en PIM-software komen te staan. Et voilà: weer een prachtproduct dat op de website staat! Je zou het bijna zelf bestellen.
Een moment, we updaten jouw winkelmand!